miércoles, 30 de mayo de 2012

M'enfronto al so de la ciutat

* M'enfronto al so de la ciutat amb el meu cos sencer. És a través del meu cos, centre d’intencions vives, que escullo el meu lloc i que el lloc m’escull a mi.
* Les meves cames poden mesurar la llargada de les portalades de les cases i l'amplada de la plaça i els meus braços poden donar volum a l'aire que m'envolta.
* La meva mirada projecta , inconscientment, el meu cos sobre la façana dels edificis, i allí pot viatjar per les motllures i els contorns de la pedra sentint el tamany dels entrants (forats, escletxes…) i els sortints.
* El meu cos i els meus moviments estan en interacció constant amb l'entorn, la ciutat i jo ens informen i ens redefinim constantment l’una a l’altre.
* El pes del meu cos penja en tota la seva gravetat del terra asfaltat, i es troba amb la massa de les portes, de les parets...
* Les meves mans, agafen els panys de les portes en entrar en la buida foscor que hi ha darrere meu.
* Em sento a mi mateix en la ciutat.
* La ciutat existeix a través de la meva existència i la seva música a través de mi, i el so oblidat de la ciutat es fa present a través del meu moviment.
* El meu cos és a la ciutat el mateix que el meu cor és a l’organisme… manté l’espectacle visible viu constantment, respira vida….
* Habito a la ciutat i la ciutat habita en mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario