jueves, 5 de abril de 2012

UNA COOPERATIVA DE MOVIMENT COMUNITARI

El treball que pretenc aconseguir amb aquesta "Cooperativa de Moviment" és que totes les persones que participin en ella siguin capaces d'apreciar la creació contemporània des del seu propi moviment, sensibilitzant els seus propis cossos. Retrobant aquesta sensibilitat amb el nostre propi cos i el cos de les persones que es mouen al nostre voltant; a partir del mapa de sons i ritmes d'una localitat/localització determinada.

El trabajo que pretendo conseguir con esta "Cooperativa de Movimiento" es que todas las personas que participen en ella sean capaces de apreciar la creación contemporanea desde su propio movimiento, sensibilizando sus propios cuerpos, reencontrando esa sensibilidad con nuestro propio cuerpo y con el cuerpo de todas las personas que se mueven a nuestro alrededor, a partir del mapa de sonidos y de ritmos de una localidad/localización determinada.

En aquest primer lliurament: TÀRREGA = FIRA.
Tàrrega té un só molt característic durant la fira que la distingeix i l'allunya del seu so habitual (cotxes, artistes amb les seves músiques, persones que toquen, persones que criden, aplaudiments, xiulets, mòbils que sonen, persones que s'enfiren...)
Com cal treballar??? Buscant la sensibilitat en el nostre cos a partir de TOT el que ens produeix, que ens suggereix el so d'un lloc o espai determinat; Creant recursos de moviment, individuals o compartits... buscant la capacitat expressiva que parteix de cada una de les persones participants, i convertint-nos en cossos sensibles a la música i el so, a l'espai, a la relació amb l'entorn arquitectònic i topogràfic, però no només amb l'arquitectura de la ciutat, sinó també amb la que formen altres cossos sensibles com el nostre.

En esta primera entrega: TÀRREGA = FIRA
Tàrrega tiene un sonido múy característico durante los dias de la Fira que la distingue y la aleja de su sonido habitual (coches, artistas con sus músicas, personas que tocan, personas que gritan, aplausos, silbidos, móviles que suenan, feriantes...)
¿Cómo hay que trabajar? Buscando la sensibilidad en nuestro cuerpo a partir de TODO aquello que nos produce, que nos sugiere el sonido de un lugar o un espacio determinado, creando recursos de movimiento, individuales o compartidos... buscando la capacidad expresiva que parte de cada una de las personas participantes, y convirtiéndonos en cuerpos sensibles a la música y al sonido, al espacio, a la relación con el entrono arquitectónico y topográfico, pero no solo con la arquitectura de la ciudad, sino también con aquella dormada por otros cuerpos sensibles como el nuestro.

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